קורס מנעולן לוגו
לוגו חבר המנעולנים מובייל

קורס פורץ מנעולים-חבר המנעולנים

קורס פורץ מנעולים הוא בעצם חלק מקורס מנעולן מעשי או מקוון בו לומדים כיצד ניתן לפרוץ מנעולים וצילינדרים מסוגים שונים ובשיטות שונות לאחר השלמת הקורס עם כל מסלוליו יהיה ניתן לדעת כיצד לפרוץ את כל סוגי המנעולנים.

מחיר קורס פורץ מנעולים

קורס פורץ מנעולים עולה בין 2500 ש"ח ל6,500 ש"ח תלוי במסלולים אותם רוצים לעבור לדוגמה מספר שיעורים מצומצם של כמה מפגשים בודדים.

מפגשים הכוללים פריצת מנעולים וצילינדרים לדלתות יכול יעלה בסביבות ה2500 ש"ח ואילו קורס פורץ מנעולים מקיף הכולל מסלולים של פריצת כל סוגי המנעולים והצילינדרים לדלתות רכבים וכספות יעלה באזור 6000 ש"ח.

קורס פורץ מנעולים

מה השיטות הפופולריות היום לפריצת מנעולים

היום השיטות הנפוצות ביותר לפריצת מנעולים בהם משתמשים מנעולנים בדרך כלל היא שיטת הכרסום. בשיטת הכרסום ניתן לפרוץ כל סוג של צילינדר בקלות וביעילות וללא נזק משמעותי לכרסום.

מכיוון שכרסום בנוי בצורה כזאת שהוא יכול להחזיק למספר רב של פריצות (בערך בין 50-ל150) ועדיין לבצע את העבודה בנוסף משתמשים בכרסום גם כדי להרחיב חורים וכאלה כך שהכרסום הוא כלי חובה בארגז של פורץ מנעולים.

השיטה המוכרת ביותר ובעדיפות שנייה אצל פורצי המנעולים היא שיטת הקדיחה, בשיטה זאת משתמשים במקדח רגיל, קובלט, או קוייל ובעצם קודחים את הפינים שיטה זאת פחות מומלצת מכוון שבקלות מקדחים נשברים בתהליך פריצה זה, וכידוע מקדחים עולם לא מעט כסף, מקדחי קוייל עמם משתמש מנעולן יכולים לעלות בממוצע 25 ש"ח למקדח אחד.

השיטה הפחות נפוצה לפריצת מנעולים היא שיטת הדגדוג – בשיטה זאת מכניסים פיקלים לתוך בית הצילינדר ומרימים את הפינים תוך כדי הפעלת לחץ עד שכל הפינים נתפסים במקום ובך הצילינדר נפרץ ללא נזק, מנעולים כמעט ולא משתמשים בשיטה זאת מכיוון שלא כל צילינדר ניתן לפריצה בשיטת הדגדוג, וגם האינטרס של פורץ המנעולים הוא להחליף את הצילינדר בסיום.


איפה לומדים קורס פורץ מנעולים

קורס פורץ מנעולים ניתן ללמוד במכללות השונות בארץ מהצפון ועד הדרום, בנוסף ניתן לצפות בקורס פורץ מנעולים מקוון באינטרנט, יש כמה שיעורים בחינם.

הדרך הנוחה הבטוחה והמקצועית ביותר ללמוד קורס פורץ מנעולים זה בבית ספר למנעולנות מעשית בה ניתן לבצע את כל סוגי הפריצות לכל סוגי המנעולים בצורה מעשית בלבד, ולאחר מכן להיבחן על זה עד שתרגישו מוכנים באמת.

ואם כבר החלטת ללמוד קורס מנעולן מקצועי, רצוי שתקבלו ליווי לאחר הקורס מכוון שלפעמים נראה לנו פשוטה העבודה בקורס ולאחר מכן בעבודה ניתן להגיע לסיבוכים ולכן חייב להיות לנו תמיכה זמינה בעט צרה שיגיעו לאיפה שנהיה ויעזרו לנו לצאת ממנה בשלום.

יש לכם שאלות נוספות? תרגישו חופשי לצלצל.

Call Now Button