קורס מנעולן לוגו
לוגו חבר המנעולנים מובייל

קורס מנעולן במרכז

לאחרונה נפתחו הרבה בתי ספר, ומכללות למנעולנים שמבצעים קורס מנעולן במרכז, ועם כל הבלבול הזה קשה מאוד לדעת במי לבחור ומה באמת מתאים לנו.

לכן כתבנו את המאמר הזה עבורכם שיעשה לכם קצת סדר שבסופו של דבר תדעו מה הדברים החשובים שעליכם לבדוק ומהם ההבדלים בין הקורסים המוצעים לנו.

קורס מנעולן במרכז הוא קורס שיכול לקחת בין 2 ימים ועד 6 חודשים תלוי מה בוחרים ואצל מי הולכים ללמוד.

קורס מנעולן במרכז


אז היכן מלמדים קורס מנעולן במרכז

קורס מנעולן במרכז ניתן ללמוד במכללות כדוגמת המינהל הטכני בראשון לציון, או מכללת מישלב בתל אביב או אפילו מכללת אין ליין בפתח תקווה.
משך הקורס במכללות אורך בדרך כלל בין 3 חודשים ל6 חודשים בממוצע, מפגש של בין 1-2 בשבוע של בדרך כלל 3 שעות כל שיעור כולל הפסקה.

סה"כ נע בין 30-50 שעות סה"כ שנספרים ומוצגים ע"י המכללות כשעות אקדמיות מה שאומר ש50 שעות לימודים רגילות, נקראים אצלהם 150 שעות אקדמיות!! לכן חשוב לשים לב לכך!
בנוסף יש מכללות שכדי לנפח את הקורס מנעולן במרכז שלם הם לוקחים את כל התלמידים מכל התחומים בערך בין 60 ל 100 תלמידים לקורס חשמל של 3 חודשים כדי לנפח את קורס ממנעולן ולא לצורך!


לימודי קורס מנעולן דרך סרטוני וידאו

היום יש לימודי קורס מנעולן שניתן להעביר בצורה מקוונת, אגב זה עובד ולא על כולם, בוא נומר שהסיבה מדוע כדאי לנו ללמוד קורס מנעולן בצורה מקוונת זה רק בגלל המחיר.

לדוגמה אם קורס מנעולן מעשי עולה לנו בסביבות 6,000 ש"ח של בערך 30 שעות מעשיות ואלי קורס מקוון עם 5 שעות מעשיות יכול לעלות לנו אותו הדבר.

לכן כמובן שעדיף שנבצע קורס מעשי, רק המחיר יהיה בערך 2000 ש"ח זה כבר יהיה יותר משתלם עבורנו מכיוון שבקורס מנעולן מקוון הרבה יותר קשה ללמוד מאשר קורס מעשי.


מה חשוב ללמוד בקורס מנעולן

בגדול מה שחשוב ללמוד בקורס מנעולן זה כמה שיותר!!
הכוונה מנעולן זה לא רק לפרוץ ולהחליף צילינדר בדלת, אלא מנעולן מקצועי ידע גם לתקן את כל סוגי הדלתות הכוללים דלתות אלומיניום וזכוכית דלתות אש דלתות רשפים וחסם, ולא רק דלתות רגילות של רב בריח.

ולכן חשוב לבדוק איפה אנחנו מקבלים יותר ציוד ולמידה מעשית, מכיוון שיש היום מכללות ומורים פרטיים שילמדו רק את הדברים הבסיסיים שמנעולן יודע.

אגב לפרוץ ולהחליף מנעול בתום זה הכי תחרותי, ואילו לתקן דלתות זכוכית ואלומיניום יהיה הרבה יותר פשוט ורווחי עם ההדרכה הנכונה.

כמה עולה קורס מנעולן במרכז

קורס מנעולן במכללה עולה בין 5,000 ש"ח ל8000 ש"ח בממוצע תלוי במכללה ובאורך הקורס.
קורס מנעולן מקוון-משולב מעשי נע בין 4000 ש"ח ל65000 ש"ח.

קורס מנעולן מעשי 1 על 1 נע בין 2000 ש"ח ל10000 ש"ח תלוי בזמן ומסלולי הקורס הנבחר.

Call Now Button