קורס מנעולן לוגו
לוגו חבר המנעולנים מובייל

איך לבחור קורס מנעולן מבלי ליפול בפח

מי מאתנו רוצה ליפול בפח ולהפסיד את התמורה עבור ההשקעה הכספית שלו? אני מניח שאף אחד מכם. לכן כדאי שתשימו לב לשיטת העוקץ שהתפתחה במהלך השנים האחרונות.

בשיטה זו המטרה העיקרית של נציג המכירות היא להבטיח לכם אינספור הבטחות על מנת שתתנו לו את פרטי האשראי שלכם בשיחת הטלפון וכל זה עוד לפני שהגעתם להתרשמות או לשיעור התנסות מעשי.

אם גם אתם עשיתם את הטעות הנפוצה ושילמתם בטלפון לפני שהגעתם למוסד הלימודים, תוכלו לשכוח מכספכם ומכל ההבטחות המשכנעות שגרמו לכם מראש לשלם בטלפון..

מתי צריכה להידלק אצלכם נורה אדומה?

ביקשו ממכם את פרטי האשראי בטלפון לפני הגעה למקום- לעולם אל תתנו את פרטי האשראי שלכם לפני שהגעתם להתרשמות או לשיעור ניסיון. שימו לב שכאשר תבקשו להגיע למוסד הלימודים, תתקלו בהתנגדויות כגון: "עקב הקורונה אנחנו סוגרים", "אנחנו בשיפוצים ועוד." זכרו שבית ספר מקצועי לא יסכים לקבל אתכם ללימודים לפני שתעברו מבחן מעשי.

מגוון הבטחות בטלפון- אם הנכם חושבים שתיעודי שיחה (הקלטה או צילום מסך) יובילו לכך שתקבלו את כל מה שהבטיחו לכם בטלפון, אתם טועים. אתם לא באמת מודעים לחוקי האינטרנט ולאותיות הקטנות שמופיעות שם.

פרסום במשך 3 שנים באתר- מה שאתם לא יודעים הוא שיציגו את הפרטים שלכם עם עוד מאות תלמידים בעמוד פנימי באתר שאף אחד לא נכנס אליו. דרך נוספת היא להכניס את הפרטים שלכם לפורטל בו אף אחד לא מבקר. כך שהחשיפה שתקבלו אפסית בשתי האופציות.

קודם צפייה בסרטונים+מבחן באינטרנט ורק אז שיעור מעשי- תאלצו לצפות בסדרת סרטונים, ולאחר מכן תעברו מבחן אינטרנטי. אם לא תעברו את המבחן תאלצו לצפות שוב בסרטונים ולגשת למבחן פעם נוספת, מה שיגרום לכם לתחושת ייאוש. רק במידה ותעברו את המבחן, תוכלו להגיע לתרגול המעשי. בנוסף, המבחן חייב להיות מעשי על מנת להעריך את היכולות הטכניות שלכם. צפייה בסרטונים תסייע לכם בעיקר בסיום הקורס במקרים בהם תצטרכו להיזכר במשהו בזמן עבודה בשטח.

תרגולים ללא הגבלה-  אף עסק לא נותן ללקוח דברים בחינם, במיוחד כשמדובר בתרגולים מעשיים עם מדריך. הם מבטיחים זאת מכיוון שיתנו לכם לתרגל 5-10 תרגילים פשוטים שתוך זמן קצר כבר תלמדו בקלות ולכן הם יודעים שלא תזדקקו לתרגול נוסף של התרגילים הללו. בקשו מראש סילבוס מפורט שמסביר איזה שיעורים מעשיים תלמדו ואיזה שיעורים תוכלו לתרגל!

איך לבחור קורס מנעולן מבלי ליפול בפח

לפתוח קורס מנעולן כל אחד יכול… רוצים לדעת מה הם השלבים בפתיחת קורס מנעולן שינצל את כספכם בסוף הדרך?

  1. צילום סרטונים- מצלמים סרטונים קצרים דרך הטלפון ועורכים אותם בצורה זולה ופשוטה למדי. תוך מספר שבועות ספורים ניתן ליצור ולערוך סדרת סרטונים שכוללת 50 סרטונים ברמה ממוצעת.
  2. פתיחת אתר ומבחן אינטרנט– פותחים אתר ואליו מכניסים את כל סדרת הסרטונים. בנוסף, יוצרים מערכת בה התלמידים שנרשמים לקורס עוברים מבחן אמריקאי שמהווה תנאי לשלב התרגול המעשי בקורס.
  3. אנשי מכירות- שוכרים אנשי מכירות אגרסיביים בעלי ניסיון רב במכירות אשר מעוניינים בעבודה מהבית. מסכמים איתם שעבור כל סגירה, הם יקבלו עמלה שנעה בין 1,000-2,000 ₪. עכשיו רק תארו לעצמכם מה אותם אנשי מכירות יעשו כדי לשכנע אתכם להירשם לקורס על מנת לקבל עמלה על המכירה.
  4. תרגול מעשי- לאחר שתעברו את המבחן האינטרנטי, ישכרו עבורכם מנעולנים שמעוניינים לעבוד מהשטח/בית. הם משלמים לאותו מנעולן עמלה (בערך 900 ₪) עבור כל תלמיד שיעשה לו מספר מוגבל של תרגילים מעשיים במספר שעות בודדות.
  5. השקעה בתקציבים גדולים בפרסום- עכשיו כל מה שנותר הוא להשקיע בפרסום בכל פלטפורמות השיווק ובהצעה מפתה במיוחד שתשכנע אתכם להירשם לקורס. המטרה היא לגרום לכם להרגיש שמדובר במוסד לימודים גדול, אמין ומקצועי (כאשר בפועל אין להם מקום) על מנת שתתנו את כרטיס האשראי שלכם בטלפון.
  6. ארגז כלים+10 צילינדרים- על מנת לנפח את עלות הקורס יתנו לכם "במתנה" ארגז כלים ויגרמו לכם להאמין שהוא שווה אלפי שקלים. מה שאתם לא יודעים הוא שהארגז כלים והציוד שבתוכו בערך בשווי 250 ש"ח.

    מה חשוב לדעת לפני שבוחרים קורס מנעולן?

חשוב שתדעו, כמו בכל תחום, לא כולם ינסו לעבוד עליכם וקיימים מוסדות לימוד שיכשירו אתכם בצורה הטובה ביותר ויתנו לכם תמורה מלאה להשקעה שלכם. אתם רק צריכים לשים דגש לטיפים שנתנו לכם ולהיות ערניים!

על מנת שלא תפלו בפח, עליכם להגיע בראש ובראשונה להתרשמות או שיעור ניסיון מעשי. כך תוכלו לראות שמוסד הלימודים אכן קיים, תוכלו להכיר את צוות המדריכים, לראות בעיניים שלכם את שיטת הלמידה, את רמת הציוד ולהרגיש את האווירה במקום.

רק לאחר שתראו בעיניים שלכם תוכלו לדעת כי כל מה שהבטיחו לכם הוא באמת נכון ושכדאי לכם להירשם לקורס מנעולן.

אנו מקווים שעזרנו לכם בבחירת קורס מנעולנים, לכל שאלה נוספת תוכלו לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם. 

Call Now Button