קורס מנעולן לוגו
לוגו חבר המנעולנים מובייל

קורס מנעולן בצפון

בהמשך להצלחתו של סניף הדגל של  "חבר המנעולנים" בחולון, ולאור ביקוש מתושבי הצפון, חנכנו סניף נוסף בצפון הארץ (מיקום מדויק- מרכז ענפים קריית טבעון)  אשר ייתן מענה לתושבי הצפון בלימודי מנעולנות.

מספר טלפון בסניף צפון: 073-375-3333

למה דווקא אצלנו:

  • מדריך צמוד אצלנו במכללה כול השיעורים מתקיימים ביחס של אחד על אחד, כול תשומת הלב של המדריך ממוקדת רק אליך בשיעור פרטי.
  • יחס אישי המדריך מכיר אותך באופן אישי, עובד איתך באופן צמוד ויידע לתת לך טיפים שמכוונים ספציפית אליך, יכווין אותך איפה כדאי לחזק, לשפר וכו
  • סרטונים כול תלמיד מקבל קורס מכוון הכולל 45 סרטונים שישמשו אותך לעזר במהלך הלימודים וגם אחריהם.
  • ארגז כלים אצלנו תקבל ארגז כלים מהודר, בו קיימים כול הכלים אותם תצטרך במהלך העבודה, מיד עם סיום הלימודים אתה כבר מוכן לצאת לשטח.  
  • שיעור שיווק היות ורוב עבודתו של מנעולן היא כעצמאי, בסיום הקורס תקבל שיעור שיווק ובו תקבל ידע וכלים רבים על מנת שתוכל לייצר לעצמך עבודה ולהצליח , הידע המועבר בשיעורים אלה כולל שיווק בגוגל, פייסבוק וכו' בנוסף תקבל ללא עלות פתיחת תיק כעוסק פטור / מורשה .
  • תעודה בין לאומית בסיום הקורס תקבל תעודה בינלאומית המוכרת ע”י כל הגורמים הרלוונטיים. תוכל לעבוד בארץ ובחול.
  • ליווי גם לאחר סיום הלימודים- תלמידי המכללה חוזרים אלינו גם לאחר הלימודים לרכוש ציוד במחירים סיטונאים, להתייעץ , לשאול ללמוד ולהמשיך להתפתח.

מה היתרונות בלהיות מנעולן

  • עבודה כמנעולן היא עבודה שמתאימה לגברים ולנשים בכול גיל בעלי רקע טכני בסיסי.
  • עבודה כמנעולן  יכולה לשמש כמקצוע ראשי כהכנסה עיקרית או מקצוע משני המספק הכנסה נוספת.
  • עבודה כמנעולן מאפשרת לך לעבוד בשעות הפנאי שלך ובסופי שבוע, ולספק לך הכנסה נוספת המחושבת לפי קריאה ויכולה להגיע גם לאלפי שקלים בחודש.
  • עבודה כמנעולן מאפשרת לכאלה שעובדים בעבודה משרדית ומרוצים מעבודתם אך מרגישים שהם חייבים גם קצת לעבוד בשטח ובתנועה, מקצוע נוסף שיאפשר להם תזוזה ותנועה ויכניס קצת אקשן לשגרת היומיום שלהם.

למה לעשות קורס מנעולן בצפון   

עבודה כמנעולן היא עבודה גמישה  היות ואף אחד מתכנן להיתקע מחוץ לביית או לרכב או חלילה לאבד את מפתח הכספת, לכן היא בעצם יכולה להתפרש על כול שעות היום וככזאת ניתן להשתכר ממנה גם כעבודה ראשית וגם כהכנסה נוספת.

עבודה כמנעולן היא מקצוע לחיים, מקצוע בינלאומי, שקודם כול יאפשר לך שקט וביטחון (לעולם לא תמצא את עצמך מול דלת סגורה..) ולא פחות חשוב עבודה שתיתן לך ביטחון כלכלי.
מנעולן הוא המקצוע היחיד אותו ניתן לרכוש במהירות, לא נדרש ידע קודם (למעט רקע טכני בסיסי)

מקצוע שכזה הוא בעל ביקוש גדול מאוד אך היצע המכללות באזור צפון הארץ הוא דל, בהמשך להצלחתו של סניף הדגל של  "חבר המנעולנים" בחולון, נפתח החודש סניף נוסף בקריית טבעון אשר ייתן מענה לתושבי הצפון בלימודים מעשיים נטו, אחד על אחד, מדריך מול תלמיד בקצב אישי ובאווירה משפחתית ביתית ותומכת גם לאחר סיום הלימודים.

מה נותן הקורס

הקורס נותן ידע נוסף, קורס מקצועי לחיים, יכול גם לשמש כתחביב לשעות הפנאי, הכנסה נוספת או ידע במנעולנות אשר ייתן לך תחושת ביטחון שכן לעולם לא תישאר מול דלת סגורה, כול הדלתות תיפתחנה בפניך.


למי זה מתאים

כמעט כול אחד יכול למצוא את עצמו כעונה על דרישות ההתאמה. נשים וגברים בעלי רקע טכני המעוניינים בהכנסה נוספת בארץ ובחו"ל.

אוהבי אתגרים, כאלה שישנים בשעות לא שגרתיות או כאלה שעובדים שעות רבות מול מחשב ומעוניינים בתנועה. כאלה שרוצים הכנסה נוספת, אפילו פנסיונרים שרוצים להישאר עדיין בשוק העבודה.

לימודי מנעולנות בצפון

גרים בצפון ומחפשים קורס מנעולן? תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בנושא קורס מנעולן ואולי בסופו של יום דעתכם תשתנה ותשנו מסלול. כיום יש מספר לא מבוטל של מכללות, מנעולנים ובתי ספר פרטיים ללימודי מנעולנות מקצועיים, איך תדעו מה הכי מתאים לכם?

אז ככה: לאור הביקוש לקורסי מנעולנות מכללות רבות בארץ שינו את עורם פנו למנעולנים ושכרו את שירותיהם להיום מורים במכללות שלכם תמורת שכר חודשי ובנו קורסים למנעולנים בכיתות שמוסבות במהלך היום לכל מיני תחומים כגון: קורסים טכנאי מכונות כביסה, טענאי סלולר ועוד.

במהלך היום נכנס ויוצא ציוד שמתאים לכל נושא נלמד במהלך היום, כך שכמעט בלתי אפשרי להכניס כמות גדולה של דלתות, כספות גדולות וכבדות, דלתות מזכוכית, ועוד ציוד רב שנחוץ בקורס מנעולן.

מכללות המלמדות קורס מנעולן בצפון

  • מכללת מישלב בחיפה – קורס מנעולן מעשי
  • המכללה הרב תחומית בחיפה – קורס טכנאי מנעולים וכספות
  • המנהל הטכני מכללה בכפר סבא – קורס מנעולן – חילוץ ופריצת בתים רכבים וכספות
  • המכללה לטכנולוגיה ומדעים (MBC) בחצור הגלילית – קורס מנעולנות

ניתן גם למצוא בחיפוש בגוגל "קורס מנעולן בצפון" מנעולנים המשמשים כמורים פרטיים, בדרך כלל הלמידה מתבצעת כאשר תלמיד מתלווה את מנעולן למספר עבודות חוף בוא הוא לומד כיצד להיות מנעולן.

קורס מנעולן מקוון בצפון

קורס מנעולן מקוון הוא קורס המועבר דרך וידאו בדרך כלל לצפייה ישירה דרך המחשב או הסמארטפון, קורסים מקוונים למנעולן קיימים בכל הארץ וצפון בפרט. מנעולנים שצילמו את עצמם מבצעים עבודות מנעולנות מוכרים את השיעורים הללו כקורס מנעולן כך שרוב הקורס מתבצע ע"י צפייה בלבד ונמכרים בסכום זול יותר מקורס מנעולן מעשי. ישנם קורסים מקוונים למנעולן משולבים בעבודה מעשית למספר מנעולנים.

אז איזה קורס מנעולן הכי כדי לבחור בצפון?

ההמלצה שלנו איפה ללמוד קורס מנעולן בצפון היא פשוט לא לסגור קורס מנעולן בטלפון לעולם בלי ללכת ולראות את המקום, ברוב המקרים ידברו איתכם בטלפון אנשי מכירות שיבטיחו לכם הרבה הבטחות בשביל שתסגרו.

לעולם אל תסכימו ותבקשו להגיע לראות את המקום ורצוי בזמן שיעור ורצוי מאוד שזה יהיה לקראת סיום הקורס ובכך תוכלו לשאול את התלמידים המסיימים את הקורס מה דעתם האם אם מרגישים מוכנים מספיק, ובכך תקבלו חוות דעת אמיתית על קורס מנעולן בצפון ובכל מקום בארץ.

בדקו שלא מורחים לכם את הזמן – הרי ידוע שזמן=כסף

קורס מנעולנות ניתן ללמוד בצורה מהירה של בין 20 ל40 שעות מעשיות כאשר למודים 1 על 1 או בקבוצות קטנות – ולכן בדקו כמה זמן הולך להיות הקורס, יש מכללות שמנפחות את זמן הקורס ומלמדים קורסים נוספים שלא קשורים בדרך כלל לקורס מנעולן ובכך מבזבזות זמן יקר שלא תמיד לצורך.

קורס מנעולן בצפון

וודאו שהקורס מנעולן בצפון מתבצע בקבוצות קטנות בלבד

רצוי מאוד שתלמדו קורס מנעולן בצפון 1 על 1 בלבד – קורס מנעולן עם הרבה תלמידים יהיה קשה וכמעט בלתי אפשרי לתת יחס אישי לכל תלמיד.

רוצים לדעת עוד על קורס מנעולן בצפון?

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד על קורס מנעולן? דברו איתנו בכל שעה ונשמח להסביר לכם למה הכי כדאי לכם לבחור בנו… שיהיה בהצלחה 🙂

טלפון סניף קורס מנעולן בצפון : 073-375-3333 

Call Now Button