קורס מנעולן לוגו
לוגו חבר המנעולנים מובייל

קורס מנעולנים בקריות

קורס מנעולן בקריות בחבר המנעולנים, עכשיו גם בצפון.

אנו שמחים להודיע שכחלק מגדילת מרכז הלימוד, אנו מתמקמים בנקודות נוספות בארץ, ומציעים את תכנית ההכשרה שלנו לכל מתעניינ\ת גם מחוץ לאזור המרכז.

קורס המנעולן שלנו כולל כ- 20 שיעורים מקצועיים, כולם פרקטיים לעבודה מיד בתום הלימודים ויאפשרו לכם להשתלב באופן מהיר בשוק העבודה ולהתפתח בדרככם העצמאית.

למה ללמוד אצלנו?

סגל המדריכים שלנו כולל צוות מנעולנים מנוסה ומקצועי, אשר יסמיך כל תלמיד שלנו באופן פרטי, כך שגם אנחנו וגם התלמיד נדע שהחומר מוסבר ומתורגל באופן הכי ברור ומלמד שיש, ובהתאם לקצב האישי שלך.

בנוסף לכך אנו מצרפים לכל בוגרינו סדרת סרטוני הסברה וריענון לעת הצורך, אשר יצרנו בשבילכם ולעזרתכם במידה ותצטרכו.

בסיום קורס מנעולן בקריות תינתן לך תעודת מנעולן מוסמך בינלאומית אשר תאפשר תעסוקה במקצוע בארץ ובחו"ל.

כמו כן, אנו יודעים כי להיות מנעולן משמעותו לדעת "ליצור" את העבודה בתחילת הדרך, ולכן בסיום הקורס הנלמד, כל תלמיד מקבל מאיתנו במתנה שיעור בשיווק אינטרנטי – בו נלמד אתכם כיצד לפרסם את עצמכם בצורה נכונה ומקצועית כדי לייעל את זמנכם ולמקד את האופן בו תבחרו לפעול.

אז אם התעניינתם, התלבטתם או חשבתם ללמוד קורס מנעולנים באזור הצפון ולא הסתדר לכם מפאת המיקום, כעת אנחנו גם בקריית טבעון למען נוחותכם.

אם אתה עדיין מתלבט ולא סגור אם המקצוע הזה בשבילך, אתה מוזמן להרים אלינו טלפון ממש עכשיו ולתאם לעצמך שיעור ניסיון.
בשיעור תראה את המקום, תתרשם, תתנסה בפעילות שגרתית של מנעולן שתבחן את הרקע הטכני וההתאמה שלך למקצוע, אל תהסס, תעשה צעד חכם וחייג אלינו לתיאום 0502651140.

קורס מנעולנים בקריות והסביבה
Call Now Button