קורס מנעולן לוגו
לוגו חבר המנעולנים מובייל

קורס התקנת מנעול ביומטרי

קורס התקנת מנעול ביומטרי בחבר המנעולנים, בקורס מלמד כיצד להתקין מנעולים ביומטריים מסוגים שונים כדי להכין את התלמידים שלנו לעידן הקרב ובא שבו פתיחת הדלת תתבצע בצורה אוטומטית וחשמלית ע"י שלט, קוד או טביעת אצבע.

מה ההבדל קורס התקנת מנעול ביומטרי לקודן דיגיטלי

ההבדל בין קודן לבין מנעול ביומטרי הוא שקודן פותח או נועל מנעול חשמלי/מגנטי ולא מבצע נעילה מלאה של בריחים להבדיל ממנעול ביומטרי שמסוגל לבצע נעילת דלת מלאה.

מנעול חשמלי מותקן על משקוף הדלת ואמור להחזיק את לשונית הדלת ולאחר הקשת קוד הוא משחרר את הלשונית בלבד, נעילה מסוג זה אינה נעילה הרמטית ולכן מתאימה למשרדים וכניסה לבתים משותפים על מנת לתת פרטיות, דחיפה חזקה לדלת תאפשר את פריצתה בקלות, בנוסף צריך להתקין ידית קבועה לדלת ולחתוך את המשקוף ולפעמים זה לא יוצא הכי אסתטי.
ואילו מנעול ביומטרי מתלבש על המנעול הקיים בדלת ומבצע נעילה מלאה כמו עם מפתח, ההתקנה קלה ופשוטה ובמידה ותרצו להסיר את זה לא ישאיר סימן בדלת.

קורס התקנת מנעול ביומטרי מולטילוק ENTR

בחבר המנעולנים מלמדים קורס התקנת מנעול ביומטרי מולטילוק ENTR שהוא המתוחכם והפופולרי ביותר בישראל הוא מאפשר פתיחה ונעילת דלת בכל האופציות האפשריות, טביעת אצבע, שלט, אפליקציה, קוד, מפתח ויש גם אופציה לשומרי שבת לבטל את המנעול ולפתוח גם מבפנים וגם מבחוץ עם המפתח, ניתן לפתוח גם עם מפתח מכני כמובן.

התחל עכשיו ללמוד את הדבר העכשווי בתחום המנעולנות, יש הרבה ביקוש להתקנות מסוג מנעול זה שמשלב נוחות , פונקציאונליות חדשנות והוא בעצם הדבר הבא. 

קורס התקנת מנעול ביומטרי
Call Now Button